Antara Najib & Anwar: Siapa yang menopause?

| |


Najib silap baca golongan muda?



Putrajaya - Tindakan Datuk Seri Najib Razak menghimpunan belia-belia di Putrajaya dan merayu undi mereka memperlihatkan rasa gusar perdana menteri terhadap kebangkitan golongan itu yang kini menuntut perubahan, kata Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.


Najib semalam mendakwa sejuta belia yang hadir di Putrajaya untuk sambutan Hari Belia Negara selama tiga hari, kononnya untuk “mempertahankan” pusat pentadbiran negara dari diambil alih oleh Pakatan Rakyat.
“Orang muda ini dikaitkan dengan idealisme, cita-cita murni. Orang muda ini benci dengan kemungkaran, benci dengan rasuah, benci dengan kezaliman.



“Najib silap. (Sebenarnya belia) yang minta perubahan tumbangkan kerajaan yang ada. Jadi saya nak sambut dengan katakan sudah sampai ketikanya anak muda Felda, anak muda Malaysia bangkit tuntut perubahan


Apakah Najib silap atau Anwar yang silap. Jangan jadi seperti berita dari negeri Najib, PM Malaysia.


Bentong, PAHANG - Seorang doktor di Pahang telah membuat pemeriksaan terhadap seorang wanita separuh baya yang sudah berada di ambang menopouse tetapi didapati mengandung dua bulan.


Wanita yang memiliki dua anak, berusia 21 dan 28 tahun mengaku bahawa ia amat terkejut dengan penemuan si doctor tentang kandungannya, sebelum akhirnya ia berusaha mendapatkan pandangan kedua dari doktor lain.


"Saya dan suami saya memang sama-sama tak menggunakan kaedah perancang, namun saya tak terfikir bahwa saya sedang hamil," katanya. Mereka berdua mengaku panik ketika didapati sudah dua bulan beliau tidak didatangi haid dan beliau malah terkejut apabila doktor menyatakan beliau hamil.
Beliau yang berasal dari Bentong, Pahang kemudiannya mencari doktor lain untuk membuat pengesahan dan didapati bahawa haid beliau tidak datang bukan karena dia hamil, melainkan kerana beliau sudah masuk masa menopouse.



Ok alolahhhh!!!! ... adakah Umno-BN dah sampai masa menopause? Jangan tersalah tafsir pulak. Menopouse disangka mengandung. Kes naye nanti!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...