Latar Belakang

| |
*Sila Klik Pada Gambar Untuk Paparan Lebih Jelas

13 comments:

akula ni said...

tamboh 2 org agi ustaz ,biar cukup sedozen

Anonymous said...

on the way, i'allah

wak said...

Dlm khutbah jumaat smlm 2/4/2010 ust ada sbut jgn jd mcm israel, yahudi n zionis, tp yg sy lihat kat pndok p6 merah, pasti, msjid kg nyor n umah ust ja, brsepah lmbang israel. Cuba ust lihat bunga pd pagar simen, ianya ada lmbang yahudi, bintang brbucu 6. Cuba cakna sket ust, sakit mata la asyik tgk lmbang tu........

Che wan Mustaffa Kaman said...

Bunga pagar tu sekadar corak sj.Yang buat corak tu pun orang islam yang tak ada niat nak besarkan yahudi.begitu juga yang beli dan yang pasang.Bucu 6 tu hanya kebetulan sj.Buat dan beli pagar tu, satu sen pun tak masuk akuan yahudi macam kita beli rokok,barangan,media dan lain-lain barangan Amerika/yahudi.
Saya dah rujuk perkara ni kepada beberapa orang Ustaz.Terima kasih atas perihatin dan sikap berhati2 tuan-.
wassalam Cikgu pa DarulBayan

awang's said...

kawin seorg agi cari 10 anak

Anonymous said...

baru ni saya ada pergi ke masjidil haram...Makkahtulmukarramah...Alhamdulillah..pada pagar keliling masjid juga ada lambang cam wak said katakan tu...juga pagar simen....
pasal kerajaan arab saudi x suruh pecahkan ganti baru?....
saya setuju ngan Che Wan Mustafa...

bro.izzat said...

Ada ke bintang berbucu 6 kat pondok? Atau ana tak perasan... Kalau bntang bucu 8, byklah ana tgk kat pondok & masjid...

john said...

a'ah. Bucu 8 dan bukannya lambang israel. Salah tu

basic_2009 said...

Kak Wan: Abang, sebenarnya Jah dah tengok pun video seks tu ...


Anwar: Sumpah Jah, Abang tak buat pun ....


Kak Wan: tapi Jah pelik - kenapa bila dengan amoi pelacur cun tu Abang punya 9 inci ...
tapi dengan Jah ... 2 inci pun susah !

celako kau .... !!!


Anwar: OK lah Jah, memang Abang buat pun ....
TAPI ! mana Jah belajar cakap mencarut CELAKO depan Abang?


Kak Wan: ... dengan NikAjis tu lah !


Anwar: OK lah Jah ...
sebenarnya Abang pun nak jumpa NikAjis ni ...
nak mintak ampun ...

sebab NikAjis itu kan boleh ampunkan semua dosa2
dah lah tu ... NikAjis akan beri syurga pulak ! [syorga PAS lah bro ...]



PAS + PKR + DAP = celakoooooo !!!!

basic_2009 said...

8 JANUARI ANWAR TAHU PENGGANAS SULU AKAN MASUK ! SAH DIA PERANCANG.


orang PAS jangan baca ini tau :

AIDCNews – 11/03/13 – Lebih kurang sebulan sebelum kumpulan pengganas menceroboh Lahad Datu, Sabah pada 8 Januari 2013, Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim telah membangkitkan persoalan ‘pergerakan berbatalion tentera’ di sekitar ibu kota dan beberapa daerah.

Namun, Anwar tidak menyatakan secara spesifik daerah manakah yang dimaksudkan itu.
Dalam sidang media Kepimpinan Pakatan Rakyat di Ibupejabat PKR, Merchant Square, Damansara
8 Januari itu, Anwar dilihat cukup ‘mengetahui’ tentang ‘pergerakan tentera itu’ seperti melakukan pemantauan secara harian.

“Maklumat kita perolehi dalam beberapa minggu menjelang pilihanraya, kita dengar ura-ura gerakan tentera besar-besaran, pergerakan pemindahan batalion di sekitar ibu kota dan beberapa daerah.
“Saya anggap ini sebagai gerakan biasa dan saya harap pihak pimpinan tentera memberikan penjelasan supaya ini tidak dikaitkan dengan percubaan untuk menakut-nakutkan sebahagian daripada penduduk di negara ini terutama kerana lonjakan sokongan kepada Pakatan Rakyat itu sangat ketara kebelakangan ini.
“Jadi, kita tidak mahu mana-mana pihak menggunakan pasukan keselamatan untuk tujuan pilihanraya.
“Jadi, sebab itu saya ingat kenyataan daripada pimpinan pihak tentera itu dialu-alukan, kata Anwar.

Kumpulan bersenjata yang mengaku dirinya, ‘tentera Kesultanan Sulu’ mula menceroboh secara berperingkat di Felda Sahabat 17, Kampung Tanduo, Lahad Datu pada 9 Februari 2013.

Penceroboh bersenjata itu mula bertempur dengan pihak polis pada 1 Mac setelah tempoh rundingan hampir selama 20 hari gagal mencapai penyelesaian.

Dalam pertempuran awal, 2 komando polis dan 10 penceroboh mati terbunuh.
Pada 4 Mac, setelah bilangan anggota polis mati terbunuh meningkat kepada 8 orang, Angkatan Tentera Malaysia (ATM) telah diarahkan untuk mengambil alih dan bekerjasama dengan polis menentang pihak penceroboh.

Maka, pada tarikh itu juga, bermulanya pengerakan berbatalion tentera yang diperkatakan Anwar sebulan sebelum itu.


DAP + PKR + PAS = memang sialllllllllllll !!!!!

basic_2009 said...

Anwar main dengan pelacur Cina Doll - salah UMNO !
Asmin main ais-krim dengan pelacur - salah UMNO !
Mustapha Ali main dengan pelacur - salah UMNO !


... salah UMNO !
... salah UMNO !
... salah UMNO !
... salah UMNO !
... salah UMNO !
... salah UMNO !


hello Brader!
... lu sedap pancut - lu salahkan UMNO !


DAP + PKR + PAS = bangang + bodoh + jahanammmmmmm !!!!!!!



klik sini:
http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2013/04/umno-maafkanlah-gap-demi-persaudaraan.html

basic_2009 said...

Amanat Haji Hadi versi 2013:


“Saudara-saudara sekelian,

Percayalah, Kita backing Haji Mustapha Ali kita, bukan kerana dia Setiausaha Agong PAS. Kita backing Haji Mustapha kita bukan kerana kita malu kantoi Isle ke sana Isle ke mari, aurat ke hulu aurat ke hilir, tapi bila nak Inzal cakap omputih. Kita backing dia ialah kerana dia sakit lutut, sembahyang pun atas kerusi, buat style missionary pon tak sampai 2 minit dan lepas tu terpaksa tukar cowgirl style, maklum lah sakit lutut. Oleh kerana Haji Mustapha sakit lutut lah kita backing dia. Oleh kerana itulah kita salahkan UMNO. Oleh sebab Haji Mustapha sakit lututlah kita cuba berlawan dengan mereka.


Percayalah saudara-saudara sekelian,

Spender Haji Mustapha Ali kita adalah unik, sizenya adalah besar, spender Haji Mustapha adalah one of a kind. Bergantunglah kita kepada spender Haji Mustapha dengan (menghadapi) puak-puak ini, kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir jika tak percaya Haji Mustapha Ali sakit lutut”.



DAP + PKR + PAS = bangang + bodoh + jahanammmm !!!!!!!

basic_2009 said...

Penganut PAS jangan baca ini tau ….. !


http://mediawangsamaju.blogspot.com/2013/04/sidang-media-tergempar-mustafa-ali-itu.html

http://mediawangsamaju.blogspot.com/2013/04/sidang-media-tergempar-mustafa-ali-itu.html

http://mediawangsamaju.blogspot.com/2013/04/sidang-media-tergempar-mustafa-ali-itu.html



DAP + PKR + PAS = macam sialllll !!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...