Video baru pulak muncul! Ini betul-betul...

| |
Nampaknya aksi filem Hindustan telah mempengaruhi pihak polis sendiri apabila membuat lakonan dan aksi menembak diri sendiri demi sebutir pingat. Memang kalau dilihat filem Hindustan, penuh lakonan, fitnah, tipu-helah. Pihak polis, hakim, pemimpin dan ahli politik terlalu licik. Mereka sendiri adalah perasuah, pembunuh & penjenayah demi pangkat, kuasa dan harta kekayaan.

Ini bukan lakonan dan main-mainan… ini betul-betul…

New Delhi: Seorang polis di India terbaring di hospital setelah menembak dengan pistolnya kepada dirinya sendiri kerana ia berusaha mendapatkan penghargaan keberanian bila dianggap ditembak oleh penjahat, demikian media setempat melaporkan kelmaren.

Mahesh Rajguru mengaku enam lelaki tak dikenali menembak beliau ketika dia sedang bertugas. Mahesh adalah pengawal di sebuah rumah milik polis di Jaipur, ibukota negara wilayah Rajasthan, India bagian timur. Mahesh juga bercerita para lelaki itu melarikan diri dengan sebuah kereta setelah kejadian serangan tersebut.

"Para petugas keselamatan dan penyiasat pun terus berkejar ke lokasi kejadian dan mereka mendapati keterangan dari Mahesh dan suasana di tempat kejadian didapati agak mencurigakan," kata Komisioner Pembantu Polis Arun Macya kepada media.

"Mahesh akhirnya mengakui bahwa peristiwa yang diceritakan sebelumnya itu tidak pernah terjadi dan ia menembak dirinya sendiri agar mendapat penghargaan atas keberanian," katanya. Mahesh, yang mengalami tiga luka tembakan di bagian perut dan lengan, dirawat di rumah sakit kerajaan Sawai Man Singh di Jaipur. Keadaan dirinya dilaporkan stabil.

"dengan cepat setelah mereka melihat saya, mereka terus menembak saya. Sebutir peluru mengenai perut saya," kata Mahesh dalam cerita pertamanya. "Apabila saya berteriak, mereka lari keluar dan melepaskan tembakan lagi kepada saya ketika mereka berlari menuju kereta mereka. Dua peluru mengenai lengan saya," tambahnya.

Polisi mengatakan bahwa semua kelongsong peluru yang ditemukan ditempat kejadian adalah kelongsong dari senjata Mahesh. Bukan itu sahaja, polis juga menemui bahan dan pil dadah di rumah Mahesh.

Lihatlah politik, media, polis, hakim, pendakwaraya, sprm, spr dan pelbagai jabatan dan kementrian kerajaan. Nampaknya banyak sangat cerita Hindustan sekarang. Siapa lagi yang boleh dipercayai? Rasuah, jenayah, seks dah bercampur-baur dan makin meloyakan kini. Apatah lagi keluarnya pelakon-pelakon veteran yang membuat come-back seperti heroin Umi Hafilda dengan pelakon lelaki terkenal dengan filem underage beliau iaitu Datuk Tamby Chik. Ingat dah lama menghilang, dah tobat. Ish… rupanya dalam-diam-diam. Tup, timbul pulak!!! Rupanya dah jadi pengarah… filem Datuk T dengan aksi filem hitam-putih yang terbaru kini. Biasa filem orang keluar kat cuti sekolah atau kat hariraya… barulah laku sikit. Ini dekat pilihanraya.

Entahlah!!! Banyak sangat iklan & promosi sekarang. Entah kemana hilang isu saman ekor, perompak tarbus Sarawak, rasuah PKFZ dan macam-macam lagi…. banyak lagi ke video dan filem lepas ni? alahai makin ramailah hero & heroin... payah pulak nak pilih best actor tu!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...