Konpem! Najib & Hisyamuddinlah Pengganas

| |
Hosni Mubarak dijatuhkan hukuman oleh Mahkamah Jenayah Kaherah penjara seumur hidup kerana ketika beliau berkuasa, beliau telah mengarahkan pihak keselamatan melakukan tindakan terhadap para demontrasi semasa Himpunan Kebangkitan Rakyat di Mesir sehingga membawa kepada kematian melebihi 850 orang rakyat Mesir.

Bagaimana dengan Malaysia?. Bersih 1.0 hingga Bersih 3.0 maupun beberapa siri demontrasi termasuk Demo PPSMI, Demo ISA menyaksikan bagaimana para peserta demo yang datang berarak secara aman akhirnya ditimpa pelbagai kecelakaan dan dituduh serta difitnah dengan pelbagai nistaan. Sepak terajang, dipukul, disembur air asid, dimaki, dilokap, ditangkap didakwa dan pelbagai ancaman dilakukan samada sebelum sehinggalah selepas demontrasi. Seolah kita berada dibawah pemerintahan kerajaan Komunis yang keras dan zalim. Yang memberi arahan kepada pihak Fru & PDRM tidak diambil apa-apa tindakan. Yang jadi mangsa adalah rakyat yang memilih pemimpin tersebut yang ingin bersuara untuk menuntut hak mereka.

Sebagai pihak yang berkuasa, pihak Kerajaan mengerahkan media, kakitangan kerajaan maupun orang awam untuk mengugut supaya menghalang berlakunya bantahan rakyat itu. Tidak ketinggalan juga para ulama kerajaan dan ustaz Umno yang turut mengeluarkan fatwa Haram sebagai pencacai & penjilat kerajaan.

Berbeza dengan HKR #KL 112 di Stadium Merdeka kali ini. Kebenaran terserlah. Dengan kehadiran setengah juta… kalau para peserta nak mengamuk nescaya tak cukup Kuala Lumpur tu dikerjakan. Tetapi itu bukannya matlamat perhimpunan. Mereka nak jatuhkan Umno-BN bukannya melalui jalanraya tetapi melalui kotak undi dalam Pru nanti. Himpunan yang aman tanpa ada kecederaan. Tanpa provokasi polis dan Fru terbukti pihak penganjur berjaya menguruskannya dengan baik sehingga selesai. Para peniaga pun untung berganda bahkan sepanjang jalan ke stadium penuh para peniaga mengambil kesempatan berniaga.

Para ulama dan mufti pun nampaknya tak keluarkan fatwa lagi!!!

Apapun ketidak telusn akhbar dan media kerajaan amat memalukan. Akhbar Sinar & akhbar cina lebih telus dan adil dengan mempamerkan gambar HKR dimuka hadapan. Munasabahlah rakyat beralih ke media baru yang lebih telus, cepat dan percuma.


Kejayaan Himpunan di Stadium Merdeka itu yang merupakan satu sejarah baru dan mengulangi gerakan merdeka rakyat tahun1957. Himpunan ini juga menambahkan keyakinan rakyat untuk PR ke Putrajaya dan buat pertama kalinya BN bakal tumbang diarena politik Negara. Fuh!!! Tak jenera tido puok2 nih.
Jumpa pula di PGU 7.0 di Kuala Nerus pada 15 Feb nanti!!!

3 comments:

basic_2009 said...

NAK TENGOK TAK FOTO PEMIMPIN PAS SEDANG NGENTOT ...


orang PAS jangan baca ini tau :

http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2013/03/foto-anwar-dan-lelaki-sedang-ngentot.html




DAP + PKR + PAS = sial + celakoooooo !!!!!

mryap said...

Kepada YB. Perdana Menteri Dato' Sri Haji Mohammad Najib bin Tun Haji Abdul Razak,

Di sini saya ingin mengatakan bahawa BN kalah bukanlah koncern BN tak baik, khas nya MCA kerana kebanyakan Ahli MCA cabangan bawah, pemimpinnya sudah berjaya sombong dan tidak berkhimat dan ular, olih itu mengakibatkan ramai Malay, Cina dan India naik marah dan kalah PRU 13 teruk

Contohnya yang saya tahu Pengerusi MCA GOMBAK YIP KUM FOOK dan Permuda MCA GOMBAK YIP JIUN HANN, mereka ular sampai wang Tokong pun berani telang dan halau Sami Buddha keluar dari tokong, orang ramai benci MCA.

Apabila mereka tolong Donald Lim Siang Chai di Selayang, orang ramai salah sangka Donald Lim sama satu kaki……

Sekira MCA cuba ingin memulit nama baik dan sokongan olih orang ramai semula, pemimpin seperti ini patut di kikis dengan bersih dalam parti, Kalau tidak sampai bila pun susah memulit semangat

Sekian, Terima kasih

FORWARD BY COMMITTEES MEMBER OF SAMNAK SAMBODHI

soon said...

Kepada Semua Ahli-ahli MCA yang di hormati,
Bahawa Yip Kum Fook ketua Gombak MCA dan Yip Jiun Hann ketua pemuda MCA Gombak, bapa dan anaknya cuba merebut Jawatan Tinggi pusat MCA pada Dec ini.
Kami harap Ahli-ahli MCA menimbang dengan sedalam-dalamnya, janganlah undi orang yang bermuka dua kerana perangainya sangat jahat di masyarakat Orang Cina Malaysia.
Dia guna kuasa tipu wanita, merosakan keluarga orang lain, sampai wang SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, DESA JAYA, KEPONG, KL pun berani telan dan tanah tokong India di Taman Daya dia pun tamak membakar untuk kekaya sendiri.
Sekiranya kumpulan opportunist semacam ini disokong dalam parti MCA, kami yakin parti MCA sampai bila pun tidak bolih berkembang.
SAMNAK SAMBODHI COMMITTEES

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...