Gambar Warna-Warni Penamaan Calon Pru-13 Parlimen Dungun

| |

Seawal 7.00 Pagi para penyokong parti sudah bersiap menunggu bermulanya perarakan calon-calon yang akan dikemukakan oleh Parti Pas di Parlimen Dungn dan 4 kerusi Dun. Berkumpul diperkarangan Pejabat Pas Kawasan Dungun, Sura Gate. 

8.10 Pagi sedikit ucapan rengkas diadakan dan sebelum perarakan mula bergerak... doa dibacekan oleh Ustaz Suhaimie mewakili Urusan Ulama Pas Kwsn Dungun. 8.20 Orang ramai yang dianggarkan 5K mula bergerak melalui pusat niaga Sura gate menuju ke Pejabat Tanah Daerah. Proses penamaan calon bermula jam 9.00 Pagi.

Memulakan Langkah perarakan

Kelihatan Kehijauan Bandar Dungun

Kebanjiran Anak Muda amat menggalakkan

Muslimat pun turut sama melangkah semangat

Unit Amal sentiasa bersedia berkhidmat memastikan perarakan sukses

Jiwa murni.. Membaiki Bendera BN yg tumbang

Tiba diperkarangan Pejabat Tanah Daerah Dungun


Menanti pengumuman Pertandingan Calon di Pusat Penamaan


Peristiharan Calon Pas di Parlimen Dungun yg ditandingi oleh Ust Wan Hassan Ramli. Manakala Di Dun Sura oleh Cg. Wan Hapandi Wan Nik, Ust Roslan di Dun Bukit Besi, Ust Saiful Bahri di Dun Paka dan Cg Alias Harun bertanding di Dun Rantau Abang.

Perarakan pulang... isk... lesuuu . Jauh beb l/kurang 8km pergi balik.


Calon bagi N-28 Dun Paka. Pertembungan dua penjuru antara 
Wakil BN - Matulidi & Saiful Bahri mewakili Pas.

5 comments:

Anda Sendiri Fikir said...

Salam Tuan... Saya rasa amat terkilan dengan tindakan yang langsung tidak memaparkan gambar-gambar calon PAS yang bertanding P039 Parlimen Dungun yang mana terdapat 4 calon PAS yang diketuai oleh Ustaz Wan Hassan(bekas Adun/Exco Sura). Sebagai pemilik laman web, pihak tuan patut memapar semua wajah calon dari parti PAS dan bukan hanya dengan memaparkan wajah tuan sahaja sebagai calon N28 Paka.

Sikap yang ditunjukkan oleh pihak tuan sebagai pendokong gerakan Islam amat-amat mengecewakan ramai pengundi walau pun pengguna intenet hanya 40 % sahaja. Adakah adil bagi pandangan tuan dengan sikap yang ditonjolkan oleh pemilik laman ini.

Saya terpaksa bertungkus lumus mencari wajah-wajah calon PAS yang bertanding di parlimen Dungun. Saya tidak suka menyerang tanpa memberi amaran terlebih dahulu. Walau pun saya jauh diperantauan, saya sebagai anak jati amat mengambil berat perkembangan PAS Dungun. Janganlah kerana hendak menonjolkan diri sendiri, para sahabat seperjuangan diketepikan.

Saya berharap sangat-sangat agar perkara ini diambil perhatian dan tindakan segera oleh pihak tuan walau pun laman ini adalah hak milik tuan. Sekian terima kasih kerana mencuri sedikit masa yang amat berharga dari tuan untuk bergelar YB. Salam perjuangan dari pihak kami.

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
basic_2009 said...

Penganut PAS jangan baca ini tau ….. !


http://mediawangsamaju.blogspot.com/2013/04/sidang-media-tergempar-mustafa-ali-itu.html

http://mediawangsamaju.blogspot.com/2013/04/sidang-media-tergempar-mustafa-ali-itu.html

http://mediawangsamaju.blogspot.com/2013/04/sidang-media-tergempar-mustafa-ali-itu.html


DAP + PKR + PAS = macam sialllll !!!

basic_2009 said...

Amanat Haji Hadi versi 2013:


“Saudara-saudara sekelian,

Percayalah, Kita backing Haji Mustapha Ali kita, bukan kerana dia Setiausaha Agong PAS. Kita backing Haji Mustapha kita bukan kerana kita malu kantoi Isle ke sana Isle ke mari, aurat ke hulu aurat ke hilir, tapi bila nak Inzal cakap omputih. Kita backing dia ialah kerana dia sakit lutut, sembahyang pun atas kerusi, buat style missionary pon tak sampai 2 minit dan lepas tu terpaksa tukar cowgirl style, maklum lah sakit lutut. Oleh kerana Haji Mustapha sakit lutut lah kita backing dia. Oleh kerana itulah kita salahkan UMNO. Oleh sebab Haji Mustapha sakit lututlah kita cuba berlawan dengan mereka.


Percayalah saudara-saudara sekelian,

Spender Haji Mustapha Ali kita adalah unik, sizenya adalah besar, spender Haji Mustapha adalah one of a kind. Bergantunglah kita kepada spender Haji Mustapha dengan (menghadapi) puak-puak ini, kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir jika tak percaya Haji Mustapha Ali sakit lutut”.



DAP + PKR + PAS = bangang + bodoh + jahanammmm !!!!!!!

IBU TUTI TKI SINGAPUR said...

SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...