Telur Tembelang Sudah Pecah Ma..!!

| |

Isu hudud yang gempak di Johor menyebabkan Umno terkepit dicelah papan. Kita tengok pemimpin Umno ni ada 'stone' ke takde. Rakyat Malaysia akan menyaksikan bagaimana para pemimpin Umno akan menari. Dalam suasana menghadapi PRU 13 kali ini, para pencatur strategi sentiasa mengasak antara satu sama lain.

Apapun isu Hudud yang mungkin secara jujur atau sememangnya nak berpolitik tapi membangangkan Umno. Ia dibangkitkan oleh Adun Umno-BN di Johor iaitu YB Datuk Ayub Rahmat telah benar-benar menguji sejauh-mana dakwaan Umno yang hendak membela agama Islam yang selama ini menuduh PAS sebagai parti yang sesat dan menyeleweng daripada ajaran Islam.



Apabila ia dilapurkan didalam media, meskipun beliau mencadangkan agar Johor mendahului Pas dalam melaksanakan hudud sebenar iaitu melaksanakannya terhadap orang Islam dan non muslim.

Pihak Pas dengan senang hati dan terbuka memberi sokongan padu jika pihak Umno ingin melaksanakan hukum hudud dinegeri Johor. Tidak kira
siapa yang mendahului siapa. Apa yang penting syariat Islam itu perlu ditegakkan kerana ia merupakan satu kewajipan dan tuntutan Islam. Kenyataan pemimpin tertinggi Pas iaitu Murshidul Am, Iaitu Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat. Sokongan juga oleh Ketua Penenrangan Pas Pusat, Tuan Ibrahim Tuan Man dan Datuk Tuan Guru Harun Taib selaku Ketua Dewan Ulama Pas Pusat yang bersedia membantu Umno Johor pada bila-bila masa dalam menegakkan hukum Islam itu.

Pihak Mufti pun turut sama menyokong dan mendesak agar Umno yang mempunyai dan mendominasi kuasa di negara ini supaya melaksanakannya.

Dalam keadaan pemimpin Umno semua membisu. nampaknya MCA menunjukkan belangnya. kalau selama ini DAP dikatakan memperkudakan PAS. Hari ini kita dapat tahu siapa yg menjadi kuda siapa. MCA telah mengugut UMNO dalam isu hudud ini. Kecuttt... beb!!!

Taklah pulak Pemuda Umno berdemo!!!... Mana Perkasa, Pekida. Ke semua pun dah kecuttt ma!!!. Kalau pemimpin Pas buat kenyataan. Seribu report polis kot???


Ini bukan kali pertama, MCA menghina UMNO dalam isu hudud bahkan menghina Umat Islam keseluruhannya dengan mempersendakan hukum hudud itu. UMNO gagal untuk menjinakkan MCA, apatah lagi untuk menghormati amalan serta ibadah umat Islam tersebut. Lihatlah kenyataan-kenyataan MCA terhadap hudud itu sendiri.


Bahkan MCA berani memberi kata-dua kepada UMNO dengan mengugut untuk keluar daripada Barisan Nasional.
Terhegeh-hegehlah Najib & Muhyidin menenangkan bintang filem porno itu bahawa Umno tak akan melaksanakan hukum Hudud di Malaysia. hairan bin ajaib. Macamana lagi orang beragama boleh duduk dalam Umno lagi. boleh ditipu lagi. Mungkin habuan kebendaan menyumbat mulut mereka.

Sudahlah mereka tidak melaksanakan hukum Islam tersebut bahkan merekalah kepala dan penyendal untuk menghalang pelaksanaan undang-undang syariah di negara kita ini. Memang berbaloi betulah British mendidik dan meninggalkan kuasa kepada Umno sebagai penerus legasy barat di tanah-air kita ini.
Habis nak dalil apa lagi? Kalau menyokong Umno... sememangnyalah bersekongkol dengan kezaliman. Merekalah yang menjadi batu api dengan menuduh PAS pelbagai fitnah dan mereka undang-undang Islam sendiri. Nak harapkan mereka??? Kita semua tahu apa sikap Tun Mahathir sendiri terhadap hukum hudud.

Manakala Pas tetap istiqamah dan konsisten serta yakin dengan hukum Islam yang mampu menyelesaikan permasalahan umat manusia



Dalam masa yang sama, usaha penerangan dan penjelasan perlu diteruskan sehingga banyak pihak boleh menerima hikmah perlaksanaan ibadah ini. Bahkan usaha Pas ini semakin mebuahkan hasil tetapi apa usaha Umno. Menambah celaru bahkan menyesatkan orang Islam sendiri.



5 comments:

Yong said...

ASSALAMUALAIKUM YOB USTAZ,
N3 kali ini terbaik. Yong pinjam beberapa gambor ye

basic_2009 said...

ha .. ha .. ha ..

memang PAS Khawarij tak boleh pakai !!!
kuat kelentong, kaki seks macam Brader Anwar jugak ...

ha .. ha .. ha ..

===

pengikut PAS jangan baca ni tau .......


ha .. ha .. ha ..

memang PAS Khawarij tak boleh pakai !!!
kaki penipu macam situa kutuk NikAjis tu !
kuat kelentong macam situa kutuk NikAjis tu !
kaki seks macam Brader Anwar jugak ...

ha .. ha .. ha ..


===

NikAjis bapak kafir ?
NikAjis bapak kafir ?
NikAjis bapak kafir ?

ha .. ha .. ha ..

pengikut PAS jangan baca ni tau .......


click here:


http://politikputramerdeka.blogspot.com/2012/05/nik-aziz-bapak-kafirrahim-noor-tunjuk.html

http://politikputramerdeka.blogspot.com/2012/05/nik-aziz-bapak-kafirrahim-noor-tunjuk.html


http://politikputramerdeka.blogspot.com/2012/05/nik-aziz-bapak-kafirrahim-noor-tunjuk.html

basic_2009 said...

Kak Wan: Abang, sebenarnya Jah dah tengok pun video seks tu ...


Anwar: Sumpah Jah, Abang tak buat pun ....


Kak Wan: tapi Jah pelik - kenapa bila dengan amoi pelacur cun tu Abang punya 9 inci ...
tapi dengan Jah ... 2 inci pun susah !

celako kau .... !!!


Anwar: OK lah Jah, memang Abang buat pun ....
TAPI ! mana Jah belajar cakap mencarut CELAKO depan Abang?


Kak Wan: ... dengan NikAjis tu lah !


Anwar: OK lah Jah ...
sebenarnya Abang pun nak jumpa NikAjis ni ...
nak mintak ampun ...

sebab NikAjis itu kan boleh ampunkan semua dosa2
dah lah tu ... NikAjis akan beri syurga pulak ! [syorga PAS lah bro ...]



PAS + PKR + DAP = celakoooooo !!!!

basic_2009 said...

PANAS : AKHIRNYA SIAPA PENYEBAR VIDEO ICE CREAM AZMIN TERJAWAB?

Azmin mengamuk sakan sebab video aiskrimnya sudah tersebar. Satu dunia sudah tahu dia kaki aiskrim. Dia dah nafi tapi orang ramai tahu itu memang dia. Pakar pembuat burger terkenal di Shah Alam pun dah sahkan itu memang dia!

Aku kadang-kadang naik pening gak dengan Azmin ni, bini dia kat umah tak de la pulak dia suruh makan aiskrim dia. Pak Usop Santorian kata Azmin sibuk sangat sampai masa untuk menikmati askrim pun tak de. Itu yang terpaksa dia menikmatinya kat luar!

Kalau betul la apa yang Si Usop tu cakap, aku kesian gak la dengan si Assmin tu. Anwar memang tak patut! Tahu la dia nak jadi PM tapi at least bagi la masa kat assmin untuk menikmati aiskrim bersama isterinya. Sekarang ni sapa yang susah? Video aiskrim dia tersebar macam karipap panas!

Assmin sudah panik. Anwar hanya gelak sakan. Anwar cakap, relak la bro... u baru kena satu video. sambil tu, anwar asyik nyanyi lagu, "kita serupa... hadirmu untuk mengubat lukaaa..... "!

Aku pun tertanya-tanya juga, macamana video aiskrim yang begitu privasi tu boleh sampai kat tangan blogger! Memang la assmin boleh bagi alasan kata itu kerja ameno! Kalau nak citer bab alasan salah ameno ni, kote anwar tak naik masa jumpa azizah pun dia salahkan ameno! Tsunami kat Aceh pun dia kata salah ameno! Itu alasan tersurat yang satu malaya dah boleh agak! Orang nak tau apa yang tersirat dan berselirat disebalik video tu!!

........ ada lagi

basic_2009 said...

.....

Ada orang suh aku pergi jumpa Tok Mudin yang sedang bertapa di Bukit Antarabangsa bagi mendapatkan jawapan! Aku pun pergilah! Dipendekkan citer, sampai sana aku jumpa la dengan Tok Mudin tu. dia bahasakan dirinya sebagai Wak Kontol!

Maka dia tanya apa tujuan aku datang dari jauh! Tapi sebelum aku jawab dia terus potong, dia kata tak payah cakap, dia dah tau apa tujuan aku ke sana. Dalam hati aku, punyalah hebat wak kontol ni...

Katanya masa kecik dulu, dia lah yang sunatkan assmin anak pak ali tu. dia cakap selepas sunatkan assmin, malam tu dia mimpi pelik.. aku tanya apa mimpi pelik tu? dia kata dia mimpi assmin makan aiskrim Monggolia! Aku cakap tak pernah dengar pun aiskrim tu... Magnolia ada larrr! Dia cakap ada... Monggolia tu aiskrim yang pernah popular satu masa dulu, macam2 dia kelentong nak tegakkan benang yang basah! Aku ingat anwar jer spesis macam ni, rupanya tok mudin ni pun sama jer!.... lantak dia! Letih layan wak sekor ni.. aku nak tau citer lain, lain yang dia merapu... aku nak tanya apa kes pasal video tu!

Akhirnya setelah letih si wak ni merapu baru lah dia citer... dia cakap kalau ko nak tau, ada orang yang nak balas dendam kat assmin! Wow! Citer dah jadi semakin menarik! Aku makin teruja! Katanya dulu assmin dah buat onar! Dia pergi letak video camera kat ofis kawan dia untuk rakam aksi panas kawan dia tu... tapi plan dia gagal! Orang tu dapat tangkap. Dia sudah marah! Dia mahu balas dendam! Dia mahu kenakan assmin! Ooo itu citernya!

Aku tanya sapa kawan dia tu! Wak Kontol kata dia tak boleh pecah lubang. Kalau dia pecah lubang, dia masak! dia tak boleh cari makan kat Selangor lagi sebab orang tu kuasa dia besar.. menteri yang paling besar kat Selangor! Orangnya agak gagap bila bercakap tapi tak gagap bila berkaraoke!

Aku kecewa dan hampa sebab tak dapat tahu sapa orang tu. Dalam hati aku, sial betul Wak Kontol ni.. punyalah jauh aku datang... last2 dia tak nak citer kat aku sapa orang tu!!! Dalam perjalanan balik, aku terfikir, kawan assmin yang gagap hanya sorang sahaja... Entah kenapa aku terbayang mamat yang rambutnya berserabai ni....


tapi aku tak percaya yang mamat ni punya keje. pada aku kalau mamat ni yang panjat syiling apartment semata-mata nak rakam aksi panas, dah lama syiling tu roboh. dah lama dia jatuh macam nangka busuk! tengok badan la beb! usahkan nak panjat, nak lari dari FRU masa Bershit ari tu pun aku rasa dia tak larat. Apa pun biarlah ianya kekal menjadi misteri di nusantara!!!!

- Nukilan Tok Janggut.


===

Satu-satunya pendidikan percuma PAS adalah pendidikan seks. Bab-bab khusus adalah sek bebas, LGBT, seks dalam jamban dan seks dengan bini orang. Bab tambahan, kalau kantoi salahkan UMNO.

errrr...selama dia pandang Anwar dan Ambiga, tak kelihatan ke pada wajah mereka yang sebenarnya pelopor kepada kegiatan seks songsang ?

====

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...